torsdag 4 augusti 2011

Vart är hettan? + Inter-railing dreams, again

 Det är ju bara 20 grader ute .. saknar ju värmen. Vart är den nu när jag är ledig?? Borta såklart. Så att jag inte kan fara ut och sola för att jag fryser ihjäl.

 Nu är det så, ni alla som vet vem Peter från Bryssel är, så jaa. Han är på inter-rail! Amsterdam- Berlin- Prague-  Budapest- Split (Kroatien). Så att ni vet. En sommar skall jag. Sommaren 2016 kanske? ;) Haha. Mitt liv är planerat i vadå 5 år framåt isf. Egentligen är det först då jag kan fara, om jag inte far efter gymnasiet, och stannar i Finland. (Vilket jag tror). Nu måste jag erkänna, jag har sett Amsterdam, kommer ändå flytta till England.

 Enda som suger stort är att vi bor i Finland, och inte lite närmare allting med tåg. Nå, blir väl att fara över till Sverige med båt, leva på tåg i ett par dagar för att komma till Berlin. Vienna, Kroatien (bara för att han for dit och sa att det är en så jävla bra festplats haha), Nord- Italien, Frankrikes östra kust och sedan last stop Barcelona. Så Elin du iaf, vet vad du skall samla ihop till ;) För jag skall ha dig med. Och alla andra som joinar på.  Okej, detta kommer ändras hundra gånger redan. Men kommer vara roligt att titta tillbaka, när jag sitter i Kina och inter-railar "Nämen titta, 2011 ville du fara ner till Kroatien .. "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar