torsdag 4 augusti 2011

Write 30 interesting facts about you

1. Jag har en pigment fläck på högerhand, hatar den.
2. Älskar mina naglar, bara dom inte skulle braka hela tiden.
3. Älskar att leka att jag kommer från utlandet
4. Glor på allt som går som är av det andra könet och ser någorlunda bra ut. Jag bokstavligen glor. Fast dom ser.
5. Hatar andras hår. Älskar mitt.
6. Då jag ser motorcyklar/ kevarin av ligg model. Får jag shivers i kroppen.
7. Samma sak när jag hör brittiska ..
8. .. eller spanska
9. Har just lärt mig att ladda ner filmer. Mitt problem är; vet inga filmer.
10. Älskar Modern Family, Skins och Misfits
11. Vill ha barn, bara så att jag kan klä upp dom och ja, skämma bort dom i viss mån.
12. Jag är en exakt kopia av mamma, har jag märkt nu.
13. Hatar mammas vänner.
14. Glass med farinsocker är det bästa som finns.
15. Jag älskar hesa-dialekten, och stilen där.
16. Har en rosett på låret just nu. Har solat, och det blev märke av bikini-banden ..
17. Malibu - cola <3
18. Skulle kunna bli ambassadör, men är rädd att bli skjuten.
19. Hatar ordet LOL
20. Danska är nästan lika hett som spanska och brittiska.
21. Och att jag faktist inte kommer på, orkar tänka på 9 mer interesting facts om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar