fredag 6 maj 2011

Fredag eftermiddag

 Och jag har inga egentliga planer. Men, ändå ovanligt mycket färdigt planerat. Inga fester, inga filmkvällar här nej. Vet faktist inte om jag kommer träffa en enda själ förutom Miku och Horsbäcks invånare. Kanske riktigt skönt egentligen?
 Skolan, har jag än en gång sovit igenom. Varför kan inte dygnet vara iaf 26h? Karkkilakkon har gått 'jätte' bra. Det var efterätt i skolan .. Satt påvägen hem i en buss full av åldringar, ursäkta mig men det lukta illa. Sedan har man jordbävning i stolen eftersom man har så trevliga människor bakom en ;) Jag kan inte rå för att jag inte hör något när jag lyssnar på musik.
 Nu, vänta en timme på att maten skall sjunka, sedan ut på länk och en ridtur med Miku.

Hittade en mycket gul tröja i mammas skåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar