lördag 7 maj 2011

I am happy to introduce ..

.. Paulina Maja. 10 fakta om mig, så att ni får lite roligt att läsa.



1. Jag har ofta blivit antagen att varit Mikus tvilling
2. Människor har trott att jag går på solarie
3. Jag älskar britter. (Inte små Harryn)
4. Jag fyller år på samma dag som Flo Rida
5. Mitt namn härstammar från Paulus (den Lilla, the humble one)
6. Jag skulle kunna bo i högklackat
7. Önskar att få 10cm till mitt hår
8. Jag har inga hål i öronen, men vill ha ett i huden 'ovanför' hålet i örat (vad heter det?)
9. Jag råkar alltid hitta gammal dippsås i mitt rum.
10. Mitt favorit fotislag är Manchester United, favorit spelare Wayne Rooney.

Så. Där var det, skall nu och angsta i min sorg (ätit för mycket glass = brytit igen mot karkkilakkon). Fixat 'jobb' åt mig, varit ut och köra med Vili. Nu är Miku här en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar