torsdag 5 maj 2011

Spöregnar :((

 Såg just ut ur fönstret. Borde inte ha gjord det, det spöregnar ute ju! Ush, jag som tänkte inviga min löpningssäsong till fullo idag haha. I need your help btw. Jag skall ha karkkilakko (allt onyttigt) fram till avslutningen! Bara för att pina min kropp lite, har försökt att leva utan sött en tid, gick bra, jag kände mig bättre, så kommer det typ ett kalas eller något = dit for det. Men nu, Paulina skall ha fram till avslutningen inget sött ;) Tror ni jag klarar det? Bäst för er.

 Föresten, jag skulle jätte gärna vilja ha ett par bruna Jeffrey Campbells. Hur ljuvliga är dom inte? Som gjorda för mig. Höga, klumpiga, bruna. Yes, they would be perfect. 190€ Men Steve Maddens skor är inte helt dumma dom heller. ;)


 Jonej, nu skall jag ut och ta  Vili ut på en hård dressyrtur, försöker avsluta dagen med en rejäl länk. Känner att det verkligen är för länge sedan igen .. Suck.

 But yeah. Bye kiddos!

Det har slutat regna haha!

2 kommentarer: