tisdag 10 maj 2011

Mina mål, drömmar, önskningar

 Gå ut gymnasiet med hyfsade betyg, flytta till England, studera någonting internationellt, börja jobba, avancera, hitta the dream man, få  två eller tre ljuvliga barn och leva vidare mina engelska drömmar.

 Inom kortare tid är att lära känna flera personer, skriva minst 8:or i provveckan, få en betydligt bättre kondis, få någon ordning på min så råddiga livsstil!

 Drömmar. Solbränd, bruna ögon och mörkt hår. Ett skratt som hörs igenom hela rummet, och kör omkring med en cab. Tjänar bra, respekterar sig själv och mig. He's my dream. 


 Drömmar har jag annors ganska få av, kallar dem mål istället ;) Önskningarna är materiella saker, Ray-Bans, Jeffrey Campbells, Longchamp, Mini-Cooper ..

xoxo Paulina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar