Det går i perioder mitt bloggande, och just nu jobbar jag hela tiden, på min fria tid är jag i stallet eller med kompisar. De jag skriver blogg för är mina kompisar, och jag hatar "Jo, jag läste de på bloggen". Alltså, är detta mitt sista inlägg, just nu iaf. Känner inte för att skriva ut längre. Adiös.
Ändrat!
Skall bara tillägga. Jag söker en bustier/ corset top. Vet någon var jag kan hitta en sådan? Isf, kontatka mig!
Nu, slut med bloggandet.
onsdag 29 juni 2011
tisdag 28 juni 2011
Varför lyssnar jag på angst musik?
Inne bland mina danslåtar kommer två låtar, som jag skulle vilja stor böla till.
måndag 27 juni 2011
camping calling
I lite bättre väder än förra gången. Känns som evigheter sen jag så alla senast! Föresten min veckas planer:
- Tisdag: Camping, jobb
- Onsdag: Jobb
- Torsdag: Jobb, ridlektion
- Fredag: Jobb, mandas
- Lördag: Jobb, Elins och eventuellt regatta
- Söndag: eventuell dåsighet samt shopping (!!!)
lördag 25 juni 2011
Follow your dreams!
'Cos that's what I'm doing, and I think I'm off to England next summer ;) Jepp, har jobb så gott som fixat, och plats att bo på. I 8 veckor, med en underbar tös och hennes förhoppningsvis underbara vän!
Sitter atm barnvakt, igen åt småungar. Skall försöka kolla in en skräckis snart och sedan ta en välbehövlig sömn. Föresten, mamma försöker får ihop mig med en tydligen superrik 20-åring som har köpt (hans pappa har köpt den åt honom) en gård här i närheten.
Jag kan faktist inte vänta till nästa sommar! Ja då, då blir nyårsfirandet inte av. Hehe.
Sitter atm barnvakt, igen åt småungar. Skall försöka kolla in en skräckis snart och sedan ta en välbehövlig sömn. Föresten, mamma försöker får ihop mig med en tydligen superrik 20-åring som har köpt (hans pappa har köpt den åt honom) en gård här i närheten.
Jag kan faktist inte vänta till nästa sommar! Ja då, då blir nyårsfirandet inte av. Hehe.
Coca- cola hangover
Igår, firades min allra bästa midsommar hittils. Först satt vi bara och åt, sedan fyllo fotis (karlarna vs ungdomarna) vi vann 12-11. Sedan lite chill vid bordet, och en släng kort och övrigt oändligt och underligt prat med Sarah, Oscar, Jessika och Miku. Jag blev känd som; hon som sitter på småungar, hon som tänder på blixtar, hon som hånglar med glas och hon som bränner andra.
Med andra ord nästa år igen! Eller skall se, är 18 då. Men det var kul! Observera, min Gud. Jag drack 1,5l cocis på en halv timme, jag åttog min första sockerfylla, och man behöver springa på vessan 24/7 efter det.
Nu, skulle jag egentligen till Manda, men mina planer blev ändrat. Blir och titta på American Pie (än en gång till min ärade Gud, jag tror jag har laddat ner en film?), äta chips.
Fick en ros satt på en mopo av en pedofaija idag, irländska är oförståeligt, och en britt är på min gård samt Stina har ett viktigt samtal på inkommande. Puss och hej leverpastej. Jag vill på regatta nästa veckoslut. Och träffa mina babes, because I miss you <3
Med andra ord nästa år igen! Eller skall se, är 18 då. Men det var kul! Observera, min Gud. Jag drack 1,5l cocis på en halv timme, jag åttog min första sockerfylla, och man behöver springa på vessan 24/7 efter det.
Nu, skulle jag egentligen till Manda, men mina planer blev ändrat. Blir och titta på American Pie (än en gång till min ärade Gud, jag tror jag har laddat ner en film?), äta chips.
Fick en ros satt på en mopo av en pedofaija idag, irländska är oförståeligt, och en britt är på min gård samt Stina har ett viktigt samtal på inkommande. Puss och hej leverpastej. Jag vill på regatta nästa veckoslut. Och träffa mina babes, because I miss you <3
| Bild stulen av Jessika |
fredag 24 juni 2011
Cheers for the freakin' weekend
Nu har vi plockat blommor, färgat håret, varit barnfrisör och snart skall vi äta. Ni skall alla ha en ljuvlig midsommarafton! Jag kan inte stanna allt för länge ute, har jobb imorgon ..
Men nakna män springer redan omkring (tyärr lite gamla) och det har lovats yngre män hit (höhööhöhöhöhöhö, = en 12 åring) alltså skall ni alla ha så roligt, jag vet faktist inte om jag kommer ha allt för roligt. Ungar som rotar omkring i allt jag har, ungar som är fascinerade av mitt rum. Älska midsommrar, men vet ni vad. Nå, nästa år en viss dam 18 år fyllda, och komme högst antagligen inte stanna hemma.
Nej hörni. Jag hoppas det här blir min bästa midsommarafton hittils (kan någon berätta var jag var förra året?), för måste erkänna att mina senaste här på gården, har inte varit lyckade. Partaja lugnt och slockna inte i bålen.
P.S Om tre veckor kommer jag kanske utföra något roligt. Vad, får ni reda på sedan ;)
Men nakna män springer redan omkring (tyärr lite gamla) och det har lovats yngre män hit (höhööhöhöhöhöhö, = en 12 åring) alltså skall ni alla ha så roligt, jag vet faktist inte om jag kommer ha allt för roligt. Ungar som rotar omkring i allt jag har, ungar som är fascinerade av mitt rum. Älska midsommrar, men vet ni vad. Nå, nästa år en viss dam 18 år fyllda, och komme högst antagligen inte stanna hemma.
Nej hörni. Jag hoppas det här blir min bästa midsommarafton hittils (kan någon berätta var jag var förra året?), för måste erkänna att mina senaste här på gården, har inte varit lyckade. Partaja lugnt och slockna inte i bålen.
| Så här ser jag ut idag. Tänker aldrig bli fotograferad igen ;) |
| Und Miggan |
| Lilla söta Fanny |
Och förföljsen fortsätter
Så har jag just kommit hem från att ha gått omkring med en massa Grankulla hästar till beten. Var ju bra, efter all kladdkaka dom hade till oss (; Medan dom berättar om sina hästar, vilka som kommit osv nämner dom Baruk. Lång historia kort, genanta händelser har skett delvis. Och efter det, är han över allt. Inga namn nämns, de som vet händelsen vet den. Lyckos er!
Jobbet gick ovanligt snabbt. Mycket kunder fastän det vindarna var säkert 500m/min och regnet piskade (som tur som man står i skydd). Som kunder hade jag; små hesa-pojkar, gamla kärringar, inte som kunder men besökare halv berusade yngre karlar som blir inskuffade i min kärra och ett skrattanfall bröt ut. Så slutar jag tidigare, vet inte om jag fick, och chefen kommer. Han sade ingenting så jag tror jag fick ingenting för det.
Miku bad mig hälsa; hon har kört mönkkia, jag suger för jag aldrig kört något sånt, eller ens traktor. För tydligen skall jag vara en landepönde.
Vem är min Gud? (;
Godnatt mina vänner. Jag älskar er, mina läsare, mamma och pappa. Imorgon skall ni festa lugnt, ta djupa andetag och hålla om era älskade. (Ursäktar, men jag är trött och vansinnig över att jag inte får sova ut imorgon, och nästa gång jag har ledigt efter imorgon är söndag nästa vecka. Hurra)
Jobbet gick ovanligt snabbt. Mycket kunder fastän det vindarna var säkert 500m/min och regnet piskade (som tur som man står i skydd). Som kunder hade jag; små hesa-pojkar, gamla kärringar, inte som kunder men besökare halv berusade yngre karlar som blir inskuffade i min kärra och ett skrattanfall bröt ut. Så slutar jag tidigare, vet inte om jag fick, och chefen kommer. Han sade ingenting så jag tror jag fick ingenting för det.
Miku bad mig hälsa; hon har kört mönkkia, jag suger för jag aldrig kört något sånt, eller ens traktor. För tydligen skall jag vara en landepönde.
Vem är min Gud? (;
Godnatt mina vänner. Jag älskar er, mina läsare, mamma och pappa. Imorgon skall ni festa lugnt, ta djupa andetag och hålla om era älskade. (Ursäktar, men jag är trött och vansinnig över att jag inte får sova ut imorgon, och nästa gång jag har ledigt efter imorgon är söndag nästa vecka. Hurra)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)