lördag 25 juni 2011

Coca- cola hangover

 Igår, firades min allra bästa midsommar hittils. Först satt vi bara och åt, sedan fyllo fotis (karlarna vs ungdomarna) vi vann 12-11. Sedan lite chill vid bordet, och en släng kort och övrigt oändligt och underligt prat med Sarah, Oscar, Jessika och Miku. Jag blev känd som; hon som sitter på småungar, hon som tänder på blixtar, hon som hånglar med glas och hon som bränner andra.

 Med andra ord nästa år igen! Eller skall se, är 18 då. Men det var kul! Observera, min Gud. Jag drack 1,5l cocis på en halv timme, jag åttog min första sockerfylla, och man behöver springa på vessan 24/7 efter det.

 Nu, skulle jag egentligen till Manda, men mina planer blev ändrat. Blir och titta på American Pie (än en gång till min ärade Gud, jag tror jag har laddat ner en film?), äta chips.

 Fick en ros satt på en mopo av en pedofaija idag, irländska är oförståeligt, och en britt är på min gård samt Stina har ett viktigt samtal på inkommande. Puss och hej leverpastej. Jag vill på regatta nästa veckoslut. Och träffa mina babes, because I miss you <3

Bild stulen av Jessika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar