lördag 11 juni 2011

Mitt huvud exploderar, mina hälar dör

 Första jobb dagen avklarad. Jag är död. Jag har överlevt på jordgubbar, ärter, en ceasersallad, juissi och vatten, i 7 timmar. Har en obotlig huvudvärk.

 Typ bara finska kunder, sålt ärtor för 30€, härjat omkring i ABC med n¨ågon flyttbar sak. Varit bilkåt. Wooow. Vilka bilar det finns! Ajo, så kom en kille i 20 års åldern med en fiskar hatt, kunde tyvärr inte göra något annat än skratta. Har sålt finska ärtor fast dom är tyska. Mestadels har det gått ut på att försöka hitta eye-candy (fanns ju inga ?!?!?!) och på bilar. Oh mama.

 Komiska syner; unga män i (ful) Mini Cooper, unga män i en smart, gammal dam som sitter på vessan (hamnade ge vessa papper åt henne .. )
Sedan sade någon något på engelska åt mig (med italiens flagga tatuerad över ryggen) och blev på hälsad av något utlänningar. Igen. En tant klaga över att ärtorna var så små och klena. Jag grina åt en unge som tappa sin glass.

 Jag trivs med mitt jobb. Bara jag far någon timme kortare. Och mat. Nu skall jag slöa hemma, vill inte se en själ. Tyvärr. + kan jag inte gå riktigt.

+ körsbär som jag inte vågar smaka på.

My teesha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar