lördag 11 juni 2011

Good morning sunshines

 Märkte just att mina rubriker alltid står på engelska. Synd för er som inte gillar det.

 Har inatt drömt om en massa ljuvliga kläder som jag hittade i mammas klädskåp. Tror jag börjar vilja fara och shoppa .. men har bestämt mig för en ordentlig shopping runda i sommar. Bara en. Men sedan några ljuvliga dagar i Helsingfors, Lovisa, Esbo och om jag får någon med Åbo. Jepp, svensk-Finland kommer inte slippa mig ;)

 Egentligen skulle jag inte planera mina pengar åt er, utan bara säga att jag går på halv-tom mage till min första dag på jobbet. Vi hade inget mörkt bröd hemma "Jag trodd de dög med maltlimpa". Öö jo, om jag äter 10st av dem så kanske. Nå, nu skall jag trampa igång JJ och puttra iväg. (För de som missat, JJ är min mopo, han är också gay, so varning för de som har manligt könade mopen, han kan hoppa på, en vilder bäste)

  Hörs senare, när jag svettat färdigt!
P.S. Kom inte till Karis ABC, eller kom. Bara ni.
P.P.S Jag skall köra dit. Alla är bjudna på begravningen. Kaffe serveras efteråt.

1 kommentar:

  1. Haha, sista va nog en bra en. Ja kommer på begravningen. O. vafö heter den JJ? Får min då heta Cook?

    SvaraRadera