fredag 24 juni 2011

Cheers for the freakin' weekend

 Nu har vi plockat blommor, färgat håret, varit barnfrisör och snart skall vi äta. Ni skall alla ha en ljuvlig midsommarafton! Jag kan inte stanna allt för länge ute, har jobb imorgon ..
 Men nakna män springer redan omkring (tyärr lite gamla) och det har lovats yngre män hit (höhööhöhöhöhöhö, = en 12 åring) alltså skall ni alla ha så roligt, jag vet faktist inte om jag kommer ha allt för roligt. Ungar som rotar omkring i allt jag har, ungar som är fascinerade av mitt rum. Älska midsommrar, men vet ni vad. Nå, nästa år en viss dam 18 år fyllda, och komme högst antagligen inte stanna hemma.

 Nej hörni. Jag hoppas det här blir min bästa midsommarafton hittils (kan någon berätta var jag var förra året?), för måste erkänna att mina senaste här på gården, har inte varit lyckade. Partaja lugnt och slockna inte i bålen.
Så här ser jag ut idag.
Tänker aldrig bli fotograferad igen ;)

Und Miggan

Lilla söta Fanny
P.S Om tre veckor kommer jag kanske utföra något roligt. Vad, får ni reda på sedan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar