fredag 29 juli 2011

3. Your views on drugs and alcohol
Alkohol. Inget farligt i det om man kan hantera det, och dricka med måtta. Jag dricker. Inget jag sticker under stol med. Jag anser att vid 16, 17 är det okej att börja dricka. Ingeting man behöver göra, och man behöver inte dricka sig stup full varje gång. Men jag anser att fjortonåringar som dricker, har sina teinifyllor. Fyfan. Man kan ha roligt utan alkohol, men det blir (alltid) roligare med.

 Droger. Nono. Eller, jag är inte så insatt i ämnet men man kan säkert ta de typ "ibland", om inte det är farligt. Som en vanlig fylla, bara tack vari något annat. Jag tror att man är extra rädd för det för det är olagligt, att det skulle vara extra farligt. Kan man hatntera det, är det säkert inte något farliga än alkohol. Men nej, överlag så är droger inte något jag planerar på att börja använda.

 Alltså, bara man kan hantera det är allting okej. Dricker man för mycket cokis kan det också bli farligt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar