söndag 24 juli 2011

To day I dont feel like doing anything, nothing at all.

 It's Sunday. Ingen hangover, inga minnesluckor, inga ångringar. (Okej, sådan söndag har jag inte haft på allt för länge nu). Förutom, min vanliga trötthet, ett otroligt sug efter något sött och iver att shoppa. Tisdag ladies, tisdag. Maxiklänning, och nya skor (jepp, blir skorekord för min del i år).

 It's Sunday. Och jag har redan hållit ridlektion, tjänat pengar, och försökt vakna ordentligt. Har inte funkat ännu heller. Skall snart iväg på en snabb jobb runda (hålla en matpaus åt Cessi). Just nu känner jag att jag skulle vilja byta liv med någon. Idag just. För, inget har hänt på länge, jo Amsterdam,  men i Finland. Jag har bara jobbat, jobbat, jobbat. Nu, sluta klaga tösen.


Och jag borde göra så mycket idag. Typ städa färdigt, fara på länk och ta en tupplur. Nu, laga mig färdig för lite jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar