lördag 23 juli 2011

Vilken kväll.

 Efter vattniga jordgubbar, missnöjda kunder och glada barn, blev det lite hamburgare med en viss tös. Lite kaffe och glass efteråt, varav vi sedan försökte få någon att köra runt på oss (jag, skulle inte ha känt någon av kuskarna men vad gör man inte en fredag kväll), slutar med att vi kör (ja två på JJ) in till Karis centrumet, shoppar loss tio minuter före stängningsdags i en matbutik, sitter på en gräsplätt och filosoferar. Kör till Åminne, äter, dricker, filosoferar, ser på vad vi trodde var Scary Movie, inte ens nära. Kör hem, tror jag kommer tappa bort mig. Hittar hem. Mopon får fnatt, tror jag körde sista biten hem på reservtank. Hemma. Och min röv. Kommer inte kunna sitta. Okej, jag sitter nu men ändå.


 Så ja, kan nu stolt säga att mina fredag kväll blev mer intressant än vad jag planerat, tyvärr. Tänkte sova ut. Han inte med länk heller idag, så får väl försöka imorgon på morgon. Alltså, väkning om 8h 30min. Vet verkligen inte när jag kommer få sova nästa gång .. 


 En sak, fr.om den här onsdagen skall Paulina länka fem dagar i veckan. Hittils har jag länkat varje dag sedan dess. And I'm trying to continue. Nästa steg; dra ner på Jaffa drickandet (vatten släcker törsten bättre och hälsosammare). Vad annat då? Varför så hälsosam nu mitt-i-allt? För att jag har haft sådanna jävla sömnproblem senaste veckorna, sover inte för fem penni, fast jag sover är jag trött. Hela tiden. Skall se om det här hjälper, plus gör de inget att röra på sig.

 Puss hej, lever pastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar