söndag 24 juli 2011

Having sticks in my eyes.

 Sömnbrist. En otrolig sömnbrist. Har inte sovit ordentligt på veckor, så far jag till Amsterdam. Blir inte bättre. Så kommer jag hem till hettan. Blir ännu sämre. Så behöver jag vaknar på morgnarna, hjälper inte direkt det heller. Kommer bli rynkig när jag fyller 30.

 Annors, kom jag just hem från jobbet. Har pratat breezer, pojkar, jordgubbar, språk, resor .. Ja, så gott som allting. Två slöa tjej, bakom en jordgubbsdisk. Stackars kunder.

 Föresten. Alla som läser detta. Jag vill på blind-date! Helt randomly kom den idéen fram. Man dejtar inte i Finland, men ändå. Jag vill fara ut och träffa någon helt random människa, bara för att.

Åt miku! Tuesday plans. Bara för att jag inte vill onöda på telefon räkningen, i hopp om att du läser detta/ jag ser sig imorgon.
Kommer före halv tolv via ert -> kastar min väska utanför ert. Far på jobb, slutar runt tre. Äter på ABC, kommer till lite före 4 till tågstationen. Sedan har jag evil plans för natten, muhahahahahaha.

Quirky Girls
Jag måste bara. Sökte på Plina på google. Kom till en bild, hittade flera bilder. Hittade denna.

1 kommentar:

  1. Okej, nog passar det väl, men nog kan du ju äta hos oss, vi har ju mat (kan ju äta hamppare i salo...) och bord du int lämna JJ hos oss?

    SvaraRadera