lördag 23 juli 2011

RIP Norway

Har äckel känslor, i natt drömde jag om döden, idag läser jag om vad som hände i Norge igår kväll. Fyfan. Vilken människa gör något sånt? Skjuter, lite på 80 ungdomar. Och njuter av det. Nej, det är bara fel. Det gör bara ont.

 Skulle inte egentligen berätta om Norge, utan om min jobbdag. Tråkig, förutom att polisen tydligen blivit tillkallad till platsen pga en man. Han luktade illa, gick omkring och rotade i roskis, men störde ingen. Satt ut övermjuka jordgubbar åt honom och lite kvarlämnat kaffe. Han våga inte ta det .. Var utan då. Och så kom ju inte polisen! Jag som trodde jag skulle ha fått sirener, stor bråk och sånt. Men nej. (Haha) Annors, en buss full av människor som sett Grease-musiklanen (?), söt blond, full tös och en ungdom som fick raseri utbrott. En vecka kvar, på denna ljuvliga plats .. 


 "Reach for the stars and if you don't grab them, at least you're on top of the world."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar