lördag 30 juli 2011

Snart jobb.

 Har ju haft tillgång till pool här de två senaste dagarna, så klart har inte vädret varit på topp. Eller när det var, var jga på jobb. Har iaf sovit där, båda nätterna tätt intill Olivia. En bassett. Testade också på att sova med en rätt stor hund, en shetland sheepdog, en katt och då en bassett i sängen. Gick faktist rätt bra.

 Igår då? Karisnatten it was. Inte en enda levande själ där, nåja. Den timman eller två vi var där han jag nog skämma ut mig, och är inte så ivrig på att fara till Karis idag. Eftersom vi var hemma redan halv tolv, satt vi oss ner åt lite franskis. Paulina sökte fram lite hattar (två fiskar och en häst) och så satte vi oss framför omegle. `Stackars användare, måste ha fått såna jäkla skratt attacker. Haha.

 Men nu, jobb igen. Hoppas inte jag ser en viss herr T. eller ännu mindre hans kompisar idag (vilka jag har ingen aning vem som är). Inte heller en viss taxichaufför. Det, kan jag kort berätta om. Vi ska ha en taxi hem. En taxi kommer. Jag ställer mig utanför den och väntar på att han skall öppna dörren. Står där i kanske en minut och glor och så vänder jag om då, just så skriker Patu "Men åååh Plina", jag förstår ingenting. Sedan efteråt berättar hon att chaffisen är på väg att öppna dörren åt mig. Vi åkte inte med den taxin. Värsta var att jag inte had druckit egentligen, var så gott som nykter. Skammen är stor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar