lördag 23 juli 2011

Mardröm.

 Sovde ute inatt igen, hade en små äcklig dröm. Jag, min syster, hennes pojkvän, mamma, pappa, min morbror samt en Conny och hans pappa var med. Har ingen aning vem Conny är / var. Vi for ut till en liten holme med båten, och sitter oss i en stuga. I stugan får vi nudlar, och jag märker hur alla långsamt börja sluta andas, jag får ett telefonsamtal och kan viska ut "Maten" innan jag avsvimmar. Senare vaknar jag, gråter, skriker och försöker få lös båten, som är utan bensin och jag måste blanda. På något sätt kommer jag hem, far på tågluffar resa med iaf Patu, till några måleributiker i typ Holland. Senare får jag sedan redan på att Conny + hans far överlevde -> har mina dagliga gråtstunder med honom.

 Måste säga, att det är länge sedan jag drömt en mardröm, och länge sedan jag kommit ihåg den så bra. Den har faktist lämnat ett smått obehag. Varför är dessa personer som är inblandade med, speciellt varför min syster och varför Conny.


 Nu måste jag susa iväg på jobb! Hola Amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar