torsdag 21 april 2011

Glad tös här hej!

 Idag har solen skinit hela dagen, jag har gått med rocken uppe och brillsen på. Men nu har solen gått i moln, but still. Det är varmt ute s! Var också på en dödsrunda till matbukiken. Jag tror halva Finand var inne i butiken på samma gång + livsfarliga kuskar på parkeringen. Var två milli från att fara in med kärran i en bil. Woops. Föresten, jag skall bli general sekretare för WWF. 1) Jag får fara på president balen. 2) Man måst väl ha råd med snygga bilar?? (ekenäs rikaste, har snygga bilar så där btw)
 Så invigde jag påsken med memma idag. Nomnom. Jag fick välja ett eget påskägg faktist, vilken dag skall man äta sina ägg?


Hyvä laatu.

Peace my fellow friends.

Närbild.
Efter min lilla egoboost, skall jag traska glatt iväg på ett till självmordsförsök. Högst antagligen sitter jag på en liten bomb om en timme, galopperar genom skog och mark.
P.S. Jag ljög. Jag har ätit piku piku lite memma redan, för kanske två veckor sedan?
P.P.S. Glad påsk på er. Älä syö liikaa memmaa eikä munaa. kanamunaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar