måndag 25 april 2011

God solig morgon.

 Yees, än idag åt jag mitt morgonmål vid vårt bord utanför köksingången. Än idag, solen skinner men är redan varmt ute. Kommer vara en skön dag igen :))

 Igår var faktist helt chill, köpte oss lite franskis, hade date med måsar vid simmis. Fick lilla, frusna Soffan som sällskap och gick ner till ABC för att se extremt dumma ut. Går upp tillbaka, pratar film (jag hänger mycket bra med, filmnörd som jag är) med Matte, Emppo och Robban. Ja, heter det kanske frisseria ... ?

 Avslutar kvällen med att sitta och frysa arslena av oss på en sten trappa, sedan alla vi fyra flickor i Smile, far till ABC och väntar på min skjuts. (Bensan tog slut för honom .. ) Åka hem i iskallt väder.

 Hihi. Känner mig som en solstråle när jag ser pappa gå omkring som en nerdrogad dromedar.
" Jag tål inte vodka, ajajajajajja"

Nu, solen med en massa ljuvlia rella papper <3
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar