söndag 24 april 2011

Sämsta jag.

 Förlåt får en mycket dålig uppdatering; men vem vill sitta hela tiden på datorn när man 1. har sällskap 2. vädret är sjukt fint och man vill bara vara ute? :)

 Det ända som hänt:
- Jag har kört mopo. Inte scooter, utan Alexanders derbi ;) I'm proud
- Ätit ceasarsallad och skrattat ihjäl när Alex. sallad portion beståd av ett salladsblad och två grukbitar
- Fått axeln urled typ när jag spelat tennis
- Spelat volley i två minuter
- Lekt med tanken att fara och kolla på rally. Men vafan, kostar de? :o
- Lekt med tanken att sätta upp badminton nät
- Ätit glass i (allt för) stora lass
- Länk
- Lekt pyroman och tänt eld på löv MUHAHAHA (jag luktar kakkabajs alias rök)
- Ätit memma
- Ätit påskägg
- Ätit kvark
-> Påsken är lika hemsk som julen.

Tack o hej, leverpastej (det har jag också ätit).
Nu på den där länken som 'har hänt'.

Ska senare ta o strida med bilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar