lördag 9 april 2011

Stockholm resa bokad!

 Eller, jag vet inte om den är bokad ännu men iaf far vi den 13maj till den 15 maj :) Dit med Manda, Soffan och Patu + mandas mamma. New York tema ännu till. Fan va roligt de kommer vara! Äntligen ens lite bort från Finland.
 Föresten, idag jag spenderat min tid hoss Miku. Somna typ på deras golv idag. Min trötthet kommer nu, två daagar efter 3h:s sömnen. Fick en förfrågan o ordna FÖDELSEDAGSfest åt henne. Umm, fest kan vi ordna men de däran med födelseadg, hon fyller / fyllde i oktober ..

Om någon timme tänker jag lägga en ett inlägg, med baaara enrique filmer. Iddes inte nu för såg att mian 10 senaste inlägg handlar om honom.


 Och, Jenny och jag funderar på en resa till Frankrike eventuellt när jag har pengar ;) Eller Flow-festivalen. Yes, it is my last summer as an underage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar