fredag 29 april 2011

I am so happy! :D

 Idag, är en perfekt dag. Allt går som jag vill och solen skiner fastän dom lovat regn! Woop. Fixade tom en spa tid åt mig ;) Tack töser, helt ljuvligt bra present!


 Hahahaha. Jag tror spaniorer är så jääävla dumma i huvudet. Jag har på känn att en tror att vi bor i iglor, rider på isbjörnar och har sälskinns soffor. Stackaren.

 Mamma sa idag, att det kommer tyvärr vara så att jag kommer skaffa man efter bilen. Alltså, kommer jag aldrig hitta en eftersom ingen riktigt karl kör mini-cooper ;) Höhö, bara britter? Fast sen föreslog hon cabs? Ah, bilar.

Ungefär det här skulle vara perfekt.
 Föresten inte har ni missat bröllopet? Tycker de e ganska sött, men jaaa. Inte är prinserna direkt snygga varelser.

2 kommentarer:

  1. hej mobba int. jag tyckte han va snygg när jag va mindre :(
    (okej, nu tkr jag att han är...eh skitful, men iaf)

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte vem han var när jag var mindre.
    Nu tycker jag han är skit snygg höhö.
    Bra, för då behöver jag inte strida med nån om honom (;

    SvaraRadera