fredag 15 april 2011

Jag har idag igen varit duktig.

 Var isället in till något budget sport i esbo. Omfg, sjukt billigt!!! Köpte ett par nya reebok joggingskor, kostade från början 120€, fick dom för 20€ samma var det med ett par adidas trikoer. Sänkta från 60 till 20 tror jag. Måst erkänna, att jag är mycket nöjd över mina köp. Personalen var heller inget att klaga på. Dom var vältränade iaf.
 Men, lyckades prata för mig själv högt o glatt i butiken, då mamma och alexander försvann någonstans. Fick en liten underlig blick av försäljaren hehe.
 Sen av en cruising runda i Kyrkslätt, bara för att vi sväng av i fel väg avtag, och en hamburgare. Hemma väntade syster med goldisen Milo. Milo och Olle får sjukt bra ihop .. Avslutade dagen med en cykeltur.
 Berättade åt mamma vad jag vill ha i 18- års present. A tattoo.




Dessa tre är alla jätte fina. Skulle helst vilja ha ett litet; alltså tror jag att den vid axeln blir lite för tydlig ändå.
Endera ett japanskt tecken eller stenbockens tecken. Men den där duvan är ganska söt den o ;)
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar