måndag 18 april 2011

Herregud. Det är ju just sommar!

Har hela dagen suttit och tänkt på hur snabbt det här året gått! Det är en månad kvar i skolan, vilket är inget. Varje veckoslut har jag planer in tråmade, och de få dagar jag inte har någoting att göra fixar jag jobb åt mig eller fixar dejtar åt mig. Måste alltid göra något haha ;)
21 - 25 April. Påsklov (nej, inga planer förutom att göra nödvändiga saker)
29. 4 - 1 Maj. VAPPEN! Firas inte hela veckoslutet, men ändå. Jag längtar!
7 - 8 maj. No plans, tävlingar?
14 - 16 maj. STOCKHOLM!!! Kommer gå allt för snabbt ..
21 - 31 Maj. Provläsning, provläsning.
Sen nångång i början av Juni (4:de?) blir det sommarlov!! Fem veckoslut kvar.

Hav.

Blå himmel.

Caféer.

Grillfester.
Sol.
Det hoppas jag mitt sommarlov består av. + en massa andra roliga saker.
(T.ex bli rik, flytta utomlands, köpa en lyxvilla, shopppaaa)
But now, drömma söta små drömmar och längta efter morgon dagen.
Ciao lads. x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar