måndag 18 april 2011

Tycker inte om kalas rester :(

 För, istället för ett ordentligt mellanmål när jag kom hem, åt jag bulla, torrkaka och kex. Och en banan.
Idag då? Har varit faktist ganska skön, med tanke på den där håltimmen jag hade. Började med psykka, sen ut på stan med Patu och Manda. Åt en sallad, gick genom klädbutiker, ville köpa en massa men höll mig, testade ett par ljuuuuvliga 13cms klackar. Ännu i år skall jag köpa ett par. Blir ändå bara 1.73 med dom så haha. Sen en sväng in på loppis, och sedan på utskällning höhö (hade grupphandledning .. ). Som tur var man inte ändå från klassen som var borta från brandsläckningen helt utan orsak ;)
Testade ett par ljuvliga glasögon. Ush fy.

Testade ett par ljuvliga klackskor. Amen.


Patu blev .. lång.
 
Söta små lockar.

Olle bosatte sig i en Helly Hansen låda.
Ser just nu på en random karl i Oslo, som firar sin 24 års dag. En sweet 24. Visst skulle det smaka o vara hans kompisar; ha dagen före en förfest, hjälpa till med festen, själva festen och som tack få biljetter till Las Vegas. Money spoils.

1 kommentar: