tisdag 8 mars 2011

...

Under mina senaste 2 timmar har det hänt mycket.

  •  En RAY-gubbe ger åt mig två kort packor, duktig som jag är på finska säger jag 'Saatko?' när jag menar, får jag faktist dom. (observera att det var en ung, semihet karl
  • Ser två miligubbar i stan, sitter i Smile (en mopobil) vänder om o pekar på dom som ett litet barn. Så vänder dom just om o tittar in i bilen. Just my luck.
  • Jag ser en person jag rent ut sagt inte vill se.
  • Manda ser Lady Gaga mitt i stan. (utropar lugnt; nämen titta Lady Gaga)
  • Jag o Manda kör förbi en bil som farit ner i diket. Tänker stanna, så säger jag men de e ju ---, vilket det ju såklart inte var o Manda kör förbi tack vare det. Snälla vi sen. Men nu sitter jag här hemma o ringer hjälp så att stackrana ska slippa bort (vet inte om dom ännu är fast dock, inga som jag ringt har svarat/ är hemma)
  • Så var Ben & Jerry på besök i bibban. Dom gör mig o må illa :(
Här har ni åt mig. Jag fyller arton om 10 månader. Tack.
A car to spot Gaga in?

Piitus, en av Finlands stora hopplöften. I'm proud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar