måndag 28 mars 2011

IM GETTING RICHH!!

 Succkers jag har ett sommerjobb nu! Heeellaaa sommaren, kommer högst antagligen ångra att jag har det hela sommaren, men får ju en riktigt ljuvlig mängd pengar. Behövs ifall jag far till Bryssel. Och sen mina planer på interrail. Plinan här skall använda finska och huvudet, men ser fram emot det! Nog hinner jag ändå med solbrännan ;)
 Annors då? Jag har kommit över min angst attack, som soffan sa "Du hade bara roligt". Tydligen, för jag är helt neutral mot allt som hänt. Skolan började trögt, men efter att fått se normala människor så blev stämningen bättre. Funder på att ansöka till Bryssel, tänk er. Två år i Belgien. Nog skulle det smaka.
 Föresten, har jag en liten charmör i bussen. En 40+ kurd. Som jag tidigare nämnde (väl?) har han suttit och stirrat och senare också hälsar. Idag när jag stiger på bussen drar han undan sin rock för mig? Im sorry, I'm not into unfresh men who are 30 years older .. Ger han blickar som kan mörda och annors bara ignorerar honom. Fyfan.

Bor jag här i två år?
Money (bilderna från google)
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar