onsdag 9 mars 2011

Onsdag.

 Idag var jag till Riksdagen, sitta på plenum o äta dominokex, sedan tappa bort sig inne i Riksdagen. Det där är inte riktigt min grej, tyvärr. Sen blev jag kär. Det var ett par höga, beiga kilklackar. Damn. Så testade jag dom. Borde ALDRIG ha gjort det. Jag vill ha dom så otroligt mycket att det är inte sant, men vill någon sponsra mig med 84€? Nej, jag gissa lite det. Men skämde bort mig med ett par nya, mycket behövliga, jeans från Carling. Thank God, att Patu var med. Skulle aldrig ha gått in dit utan henne, skulle aldrig testar dom där minifarkkuna utan henne. But they are perfect.
 Nu väntar en massa finska läsning, matta, lite samhällslära o Skins.
Visst ni att den är inspelad i Brighton? :) Gillas starkt.
Tydligen skall det komma ut en film, Brightonrock?
Låter lockande för en Brightonfantast. (från google)


Buone Notte!

1 kommentar:

  1. Jaaaaaa va sku du göra utan mig? ;)
    (btw, vet du hur länge jag ha sutti o läst din blogg för att finna ett blogginlägg tillägnat mig?! mera sånt, detta gillas ;))

    (btw, så gillar jag parenteser. du kan få en kram också. kraaam. okej, slut på parenteser.)

    SvaraRadera