söndag 20 mars 2011

Mull oo tylsää

 Nåjo. Eftersom inget har hänt, eller kommer ske tänker jag ge er en mycket intressant lista. 10 saker ni inte visste om mig.
  1. Jag har två brandalarm i mitt rum nu.
  2. Mitt favoritspel på min telefon är Quadrapop (börjar närma mig nytt rekord!)
  3. Jag tycker om att sätta på mig sommar kläder och fantisera bort mig, bort till sommaren.
  4. Jag har släktingar i Australien, sonen är/ har vari här i milin.
  5. Min första 'kärlek' var en britt. (Okej, jag var vadå 8,9 år då?)
  6. Jag har tre spargrisar, alla lika tomma. Borde fyllas med en massa pengar.
  7. Jag stor grinade när jag läste att Justin Bieber vill till Playboy Mansion.
  8. Min nya telefon, var ny i tre dagar. Sen tappade jag den i stengolv.
  9. Mina nya favorit skor är mina stövlar! Såå skööna, sååå söötaa.
  10. Jag kom just från en 30 minuters länk. Klarade det nästan bra. Pinade mig att springa upp för backorna.
Jag kommer inte skriva en sån där lista på länge. Det är ju svårt. Nu; duschen och läxor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar