lördag 12 mars 2011

Good morning

 Miku har spenderat en natt här igen med en massa sims- nördande, och en kvällstupplur med gurka på ögonen haha. Vet ni vad det först jag tänker på när jag går o sova är? "Oj, jag längar efter morgonmålet". Det måste vara min favorit måltid under hela dagen. (intresse smurfar antecknar).
 Idag fick Miku för sig att sminka mig, hon har nu officielt lovat att fixa mig varje gång jag skall bort :) Det blev ju riktigt kiva, förutom att jag nu måst gå och ta bort allt för min huds skull + så har jag lovat att hjälpa moster lite snart och har en massa tävlingsförberedelser för imorgon. JAG SKA TÄVLA! Herregud, förra gången gick så otroligt dåligt att man för hoppas de faktist går bättre imorgon.
Mina vackert sminkade ögon.
Jag bjuder på den här (;
Och sen ännu än söt fläta till
Jonej. Nu ska jag o ta lite müsli och sedan ta o göra något vettigt, de e 5grader ute och sol :D Summertimes.
 Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar