onsdag 30 mars 2011

Släpte just en tår.

 Plina låt just en tår rulla ner för kinden. För någon jag aldrig träffat. Den personen, omkom förra sommaren i en krock, för att kusken var onykter. Personen i fråga var 15 eller 16 år gammal.
 Hur skulle jag reagera om en av mina närmaste skulle gå bort? Jag skulle må dåligt, som alla andra som förlorar en nära vän. Igen person skall gå bort i vår ålder. Ingen.


Slut angstat. Har just skrivit klart ansökningen; imorgon postas den. Var ut en sväng idag med Vili, och Jenny. Beautiful weather! Och skitvarmt i solen :D Har just kommit fram till, att om allt går igenom blir 2011 ett oförglömligt år. Sommarjobb, sista sommaren som minderårig, Bryssel, Sverige .. This summer will rule.

 Vet ni vad som händer om en vecka? ;)

Inte skulle jag tacka nej. från google.

1 kommentar: