torsdag 17 mars 2011

Buono sera

Hanno appena trascorso una serata con il vecchio e lo spettacolo. Era in italiano, molto divertente davvero. Hai due messaggi belli! :) Kimito prossimo weekend? Sei un po 'invidioso del mio italiano?

Så här het är italienaren Plina.
Jag ger ett tips, om ni vill förstå mitt inlägg, far till google. Skriv in Google Translate, välj Italienska - Svenska (eller ett helt annat språk) och kopiera min text, klistra in det i fälter o pang. Sen är ni lika smarta som mig :))
Jag fick just ett TOP SECRET mail. Kanske från den ökända maffian från Napoli? You never know, you never know.
 Ajo, glömd och nämna att jag nästan somnade i bussen. Men sen tog mannen bakom mig fast i mitt ryggstöd -> fingren nästen i örat på mig och tuggade på sitt tuggis så högt som det gick. Jag älskar public busses. (Fick utskäll på moddan att jag inte kan skriva svenska, skall läsa varje dag i två veckor frammåt en svensk bok, looking forward for that!)
 Puss hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar