söndag 6 mars 2011

Ciao bellas!

 Så har man, äntligen, också tagit sig tid att skapa en blogg. Jag kan ju börja med att introducera mig.
Jag heter då Paulina, men kallas av mina kompisar Plina, är 17år och bor i Finland. Har bott fyra år i Japan, två år i Sapporo, två år i Osaka. Sommaren 2010 hade jag en tre veckors paus från finland i Brighton. Antagligen de tre bästa i mitt liv. So lads, Im in love since that. Jag vill flytta till england. Jag rider, fotar, har en stor shoppingmani, älskar att resa, festa o bara chilla. Något mer och berätta?
 Min familj består av en lillebror, en mor och en far. Snart tillkommer en ny hund till familjen. Ja, vi bor mitt i ingenstans, har en fet häst (Vili), en katt (som har det fantasifulla namnet Neko, katt på japanska) o en adhd/ epilepsi/ sammakkopentu hund vid namn Vilma. Hatad av allt o alla.





Här har ni lite überheta bilder på mig från från sommaren 2010, jag tror ni ser vilka. Och sen påväg till Tenala med Manda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar