fredag 11 mars 2011

Bummer

 Får så jävla dåligt över Japan situation, 8.9 på richterskalan!! Det hjälpter inte heller att jag själv bott där. att mina vänner bor där och, även om jordbävningen var rätt långt bort, kände dom av den! Tänk om jag ännu skulle ha bott där.
 Miku o Henkko var också in till till Ekenäs, så att vi skulle få köpa biljetter till Popkalaset. 16.15 var vi där, det hade stängt jämt 16. De får komma någon annan dag. På samma gång blev jag o tänka på en massa underliga saker. Jag skulle ha kunnat  gått andra året gymnasie nu, jag skulle kunna bott i Japan, jag skulle ha kunnat bott i Esbo o gått på IB-linjen. Men nu bor jag i lilla Ekenäs, och går i Ekenäs Gymansium.
 Pappa o jag satt just o så på nyheterna, I must admit I cried.

Japan Earthquake
Japan Earthquake
Två senaste bilder från Google.
Resten från min tid i Japan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar