måndag 14 mars 2011

Måndagsbarn.

 Morjens. Min dag började så ljuvligt bra, det ar ju varmt medan vi gick upp till bussen! Hoppas bilisterna hade för sin egen skull fönstrena fast på storavägen, och blicken på vägen rakt fram. Jag kunde inte bara vara stilla och vänta tyst på bussen, utan visa Alexander att man någa kan headbanga till Animals. Och Neon Trees / my own version av  JB:s Baby. Jag hoppas ni alla förstår att jag faktist är en talang när det kommer till scenkonst.
 Mitt glada humör håller med en tid, ända tills jag får mitt samhällsläroprojekt framför mig. Detta verkar kopierat är det första jag ser, plagiat är förbjudet står de på andra sidan. Jofan, Paulina här har nog suttit uppe hela kvällen bara för att kopiera texten och sedan klistra in den på word. Satan. Dit for min dag. Ska nog prata vett med henne, jag erkänner att min andra artikel var inte till 110% gjord av mig, men den hon kommentera så om var. Jag hade hittat den 'mystiska' informationen (om att hon har tre barn .. ?) för att jag hängt med i tidningar o sånt ;)
 Var mitt intresse litet för samhällslära, blev det just ännu mindre. Nu skall jag ut o gå i vårslasket med Vili
Neon Trees - Baby  (haha)
Kesäkuntoon


Dagens look. Klippte till mammsa shorts igår.
Vad tycks?
Nej, nu skall jag forsätta med vettiga saker. Skall senare eventuellt sätta bilder in från igår :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar