måndag 21 mars 2011

Kabooom.

 Vilken trög dag. Antagligen den trögaste i historian. Kände mig så somrig i morse med blommig skjorta o håret uppflätat på båda sidorna, men så var det kallt och min sömnbrist visade sig mycket tydligt på eftermiddagen. Vet inte hur jag kommer klara mig genom mattan, fem gånger kvar sen är det slut. Damn vad skönt.
 Sen kommer jag hem, hungrig och trött. Pappa har inte lagat maten färdigt, Alex. börjar skika på mig för att jag är så oteknisk och inte kan koppla en mus, datorn stärvar så mycket som det går och startar om. Jag har en massa läxor + ridning. Sen borde jag städa mitt rum. Kan ta en bild och visa er hur det ser ut. Beautiful.
 Ända positiva med dagen var; hunden söks på torsdagen, jag har fått ny dator/ TV skärm.
Ni måste få en bild.
Se o var nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar