lördag 26 mars 2011

Vakna för två timmar sen ..

 I have to admit, festen var mycket bra. Kimito/ Dalsbruk/ Draksfjärd/ Pargas ... människorna är ju sjukt trevliga! En av de bättre festerna jag varit på faktist, förutom ja, musiken var inte den bästa men den dög :) Kom hem klockan tre på natten med taxi. Jag och Manda var mobbade hela vägen eftersom vi va dom enda som sovd hem. Detta ledde till att ingendera av oss var direkt trötta när vi kom hem, men sovd gjord vi, till 12 och sen på facebook i en timma.
 Har tyvärr inga bilder från igår (det finns bilder .. ) så ni får inte veta mer nu ;) Hmm, men den här gången skämde jag inte ut mig så paha som jag har ofta tendens till!
 Nu inväntar jag Miku inom några timmar, under den tiden vill jag få färdigt mit makt arbete, äta och rida.
Kommer ha två jävla stora lbåmärken på framsidan av mina vader, jagföllnästannerförmintrappa. Det gjorde ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar