onsdag 16 mars 2011

I skuggan av längtan

 Sitter just nu och nästan hoppar i stolen, om en timme borde mina skor vara hemma. Jagkanintevänta. Hoppas dom passar bara.
 Idag började min dag då med att jag halkade upp till bussen, tror jag har finska, kemma och hälsokunskap. På min läsordning så står del SL, MO, HK. Men det var också fel. Hade modda, HK o cn kemma. Hur har jag klarat mig i 5 veckor med fel schema? Haha.
 Just nu borde jag ha suttit i tåg på väg till Böle på konsert. Men nej, det blir om ca 8 månader. Inte för att jag dör, men det skulle ha varit sjukt kul!
 Ajo, jag o Manda har planer på att bli kemister. Ni vet sen när världen går under. Vi skulle blanda något och det skulle bli mörkblått, vårt blev ljusgrönt och fick fällning, vilket det tydligen inte skulle få.
A sad story.
I love spring. Forsande lervägar och sol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar