onsdag 16 mars 2011

Paketet ..

.. innehöll INTE mina dream shoes :(( Dom hade tagit slut, men nu innebär det att Stockholm resan kommer gå ut på att testa sommarklackar. Gillas. Men fick hem ett par nya gladiators, lite stora men annors bra på foten så dom får stanna i Finland. Min höger fot är betydligt större än min vänstra! Så fick jag också en 'boobtube', ah älskar namnet. En vit, simpel men perfekt till höga kjolar och shorts. Två basic-toppar också, var en liten besvikelse men man kan aldrig ha för många toppar, eller?
 Så var man ut i vårsolen på en fet häst och en liten kusin som sällskap och frös. Paulina, det är tyvärr inte sommar ännu. Såg såklart en snöscooter, nog skulle det smaka och sitta på en. Träffa också Henkko o Miku här just. Hann inte prata länge men alltid lika kuul! Sedan på en snabb länk.
 (Jag o Miku ska på interrail en vacker dag, hon skall se på Colloseum, jag skall gå på smågator och bli ner hackad aka se kulturen)
 Nu borde en dikttolkning skrivas, en arbetsansökan skickas och sedan lite Skins påtittas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar