tisdag 15 mars 2011

Piloxing

 Jag älskar piloxing. Det är riktigt min gren, att inte bara träna en muskelgrupp utan man rör på hela sig. Men kommer nog lätt känna att jag jobbat imorgon. Riktigt fiilis musik också :) Före det var jag till Harolds, Buster o Bokhandeln och äta oss mätta och skratta. Jag har antagligen de mest högljudda vännerna jag (;
 Hade just ett topphemligt möte. Stackars er som inte vet vad det är, ni kommer få veta inom en tid. Men bra kommer det bli om allt går igenom. It's all I can say.
 Kollar aldrig Glee, men hörde en bra version av Teenage Dream just. (Ett plus är ju att dom ser inte allt för illa där) Let me put your hands on me in my skintight jeans.
 Nu skall Paulina skriva lite hälsokunskap och byta dator. Mitt internet tycker tydligen mycket lite om mig.
AJOOO!! Ett stort paket har kommit till posten ;) Can you guess what it is?
Ursäkta bildvalet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar