söndag 6 mars 2011

Gammalkärring känslan är här

 Guten Abend. Jag har då haft en allmänt trög söndag. Miku har just farit hem från att ha bott här sen igår. Min dag började med att kolla på skor, skor, bikinis, ännu mer skor. Wouldn't hurt being rich. Så skall vi just sätta oss och kolla lite Idols, så ringer det 'Kommer du o hjälpa i stallet, vi har just haft ambulansen hit'. Efter lite mat far vi dit, och får reda på ett en hadd fallit av sin häst, blivit påtrampad på bröstkorgen och hade armen krossad, tur har jag bara lite ont i nacken o ryggen efter gårdagens fall. Känner mig typ 50 år äldre. Efteråt fick miku hoppa upp bakom mig, o rida ut med en tomtemössa på. Inte skadar det med lite julkänsla?
 Nu ska det bli lite sims, och läxläsning. Tack o godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar