måndag 7 mars 2011

CuSO4 x 5H2O

 Jag älskar kemi. Ni sku bara veta hur flitigt jag räknar labbuppfigterna, och lyssnar på spotify och kollar in skor samtidigt. Vet ni, jag tänker klicka hem ett par ljuvliga klackskor, så får mamma betala nya gladiators. Där har vi kemi, en mycket bra kemi mellan mig o dessa skor:
Black (Black) Gather Loop Sandal | 215140701 | New Look Tan (Stone) Stacked Strappy Platform | 215932218 | New Look
 Besäller hem dem från newlook, im in love. Ca 45£ för dessa två par skor, två topppar o sen frakten. Jag ska snart gå o göra något vettigt, typ läsa på finska o spela sims. Jag spelade aldrig sims igår, idag måste jag. Har inte gjort det på evigheter. Slänger kanske ett kort, kort inlägg senare ikväll men annors, bueno notte åt er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar