måndag 7 mars 2011

Hejdå våren.

 När man äntligen fått upp hoppet för sommar i Finland, visar det -15 grader på termometern på morgonen igen, grr. Vad annors, ingenting. En skoldag som har gått ut på att försöka tolka en dikt och sen få reda på att samhällsläran timman har vi inte! => Vi slutade halv 3, kände en svag instinkt att jag igen skulle hamna till bibban o typ göra matta läxa, men så har man lilla addo som ska ti broby ;)
 Sitter nu o beundrar/ tycker synd om pappa. Han ska sitta hela natten uppe på ett möte, hemma i vårt kök medan resten av personalen är i Norge. Interesting indeed. Igår kväll skedde något som fick mig att få Englands flashbacks. Tänkte sätta några bilder åt er. En tre stycken utav 1000.
 This song, brings memories back.

Butikerna i Brighton var ljuvliga.
Här trodde gubben som försökte lugna ner mig, att jag var italienare. Bara för att jag heter Paulina?
Sen pratade vi om fisk. Ganska intressant.
Brighton Beach. Take me  back.
Jag älskar London subwayn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar