fredag 18 mars 2011

Fågelsång!

 Idag har jag känt mig duktig, förstökte på en matta uppgift då i morse (hann inte med mera), jag var jätte aktiv på kemman med Manda. Vi förtsår någonting :)) Kände mig idag igen isolerad från världen, då jag bara hade timmar i 'övre huset' .. Räknade ut att 11 veckoslut kvar tills vi är LEDIGA!
 Efter skolan traskade jag av på ler mark till bibban där jag satt i en timma och läste en modda bok. Die. Tråkigare bok får man söka. Jag har klarat mig utan att halka idag faktist, ända tills jag möter en person, den ända under hela vägen till bibban, där gör jag ett snyggt break dance move men klarar mig stående nog. Så klumpig är jag ändå inte (;
 Snart kommer en hel hög personer över för att kolla film och äta chips. Snäll som jag är jagar jag min bror ut ur sitt rum så vi får TV:n. Föresten, nästa vecka borde jag få en ny tv som man kan koppla till datorn! Wooho, love you Dad.

Körde på rakt hår, lång topp o farkku
skjorta idag med kilklackar till.

Jag gillar elefanter i facet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar